Ээжтэй нь унтдаг, охиных нь нөхөр гэхээр үнэхээр тэнэг юмаа…

{[['']]}
539504
Сайн байцгаана уу. Надад тохиолдсон нэгэн тэнэг гэмээр зүйлийг та бүхэнтэйгээ хуваалцах гэсэн юм. Би эхнэртэйгээ гэрлээд 2 жил болж байна. Эхнэр маань аавгүй ээжтэйгээ байдаг байсан. Хадам ээж одоо дөнгөж 39 настай эмэгтэй. Ноднин жил эхнэр маань гадагшаа магистрт сурахаар явсан юм. Нэг орой ажлаасаа гэртээ иртэл хадам ээж ирчихсэн хоол хийчихсэн байж байлаа. Хадам угийн бие хаа сайтай хүн харахад 25-тай хүүхэн шиг толиотой эмэгтэй. Тэгээд л ядарсан ч байсан унтахаар би өрөөндөө ороод хэвтээд өглөө. Хадам ч зочны өрөөний буйдан тэнийлгээд зурагт үзээд хэвтлээ.

Шөнө унтаж байтал нэг л сонин мэдрэмж төрөөд болдоггүй. Сэрээд хартал хадам чармай шалдан орон дээр гараад ирчихсэн миний эрхтэнийг хөхөж байдаг байгаа. Би ч ухасхийгээд босоод иртэл хадам би чамайг хүсч байна. Намайг жаргаагаач дээ гээд л дайраад эхлэв. Хүнтэй унтаагүй 4 сар шахам болсон байсан ч хадаитай унтах гэдэг гутамшиг мэт санагдаж байлаа. Би ч ийм юм болоогүй гэж бодьё та явж унт гээд 00-ийн өрөө рүү явлаа. Тэгээд л өнгөрөв. Хэд хоногийн дараа орой иртэл хадам бас л ирчихсэн хувцас хунар угаасан байлаа. Тэгээд надад хоол унд өгөөд л…

Би ч юм бодсонгүй идэж ууж аваад зурагт үзэхээр хэвтлээ. Хадам дотоод лебчик дээрээ гэрийн халаад өмссөн байлаа. Гэнэт миний сэрэл аймшигтай хөдлөөд бүх биеийн цус салтаа руу ороод ирэх шиг болоод байж болохоо болилоо. сандарсандаа нойлын өрөө орж хүйтэн усаар нүүр гараа норгоод ч нэмэр алга шууд унтлагын өрөөнд ороод буруу хараад хэвтлээ. Гэтэл хадам чармай шалдан ороод ирлээ. Би ч тэрний сэрийсэн хөх, нарийхан бэлхүүс, нууц эрхтэнг хараад тэсэлгүй шууд л тэврээд авлаа. Тэгээд л дээр нь гараад хийж гарлаа. Хадам орилоод л дээр ч гараад доор ч ороод миний эрхтэнийг ч хөхөөд л тэрээр 2 ч удаа дур тавилаа. Би ч бас тавилаа.

Гэтэл миний эрхтэн буудаггүй. Би хадмаас та надад юу өгчихсөн юм бэ гэтэл сэрэл өдөөгч бэлдмэл гэдэг байгаа. Тэгээд л үргэлжлүүлээд л хонолоо. Тэрнээс хойш 2 хоногтоо нэг удаа хадам манайд хононо. Шөнөжин орилолдоно. Тэр 2 жилийн өмнө эрхтэнээ багасгаж оюулах хагалгаанд орсон гэсэн. Тэр нь маш бариу одоо сүүлдээ би залхаж байна. Эхнэртэйгээ би энгэр зөрүүлж чадахгүй байх. Гутмаар юмаа. Ээжтэй нь унтдаг, охиных нь нөхөр гэхээр үнэхээр тэнэг юмаа.


Эх сурвалж cekc.mn
Энэ мэдээллийг бусдад түгээх үү? :

2 comments:

  1. GOESH DEE CHI CH AZTAI YUMAA 2 ULANG NI BALBAAD BAI SAIHAAN ATAARAHCHLAA HADMIIN ASUUDLIIG SAIHAN SHIIDEJ DEE ZOV SHYYY CHI SHYY

    ReplyDelete

Та зевхөн мэдээний агууллагад тохирсон сэтгэгдэл бичнэ үү!!! Бусдыг доромжилсон болон элдэв зар сурталчилгаа бичихийг хориглоно.

 
Support : Shinetsahim Website | Shinetsahim Template | Shinetsahim Template
Copyright © 2013. Шинэ цахим - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Шинээ
Proudly powered by Baagii